יום ראשון, 31 באוקטובר 2010

בית קפה הנרייטה

מי שעוקב אחרי הבלוג חיים בתל אביב מכיר את אהבתי לבתי קפה.
למעשה אני כל הזמן רוצה לכתוב על בתי קפה בתל אביב (ויש לי ניסיון לא מועט), אבל איכשהו אני נזכר לכתוב על זה רק כשמשהו מתפקשש ואז אני נפגש בחוסר רצון שלי לכתוב דברים שליליים.

אז...
קפה הנרייטה הוא מקום נעים לישיבה (שלא יורד גשם נעים לשבת בחוץ).יחד עם זאת יש לו מספר חשבונות
  • אוכל סביר, לא זול, אבל גם לא יקר. 
  • חיבור האינטרנט בו רציף ונוח (צריך להזין סיסמה)
  • יש אפשרויות לחיבור חוט חשמל למחשב
    • יחד עם זאת יש לעתים משהו לא יציב בחיבור לאינטרנט
  • החיסרון שלעתים הוא מלא, או חצי מלא ואז שומעים היטב את כל השיחות שנערכות בשולחנות מסביב - ריגול תעשייתי 
    • לנסות להשתדל לא לשבת בחוץ על "ריצפת העץ" (רק בצדד הרחוק אליה) מכיוון שכאשר המלצריות/ים הולכות עליו זה ממה מזיז אותו מה שהופך את החויה בקפה ללא נעימה
  • לסיכום אפשרי בהחלט לשבת שם
  • מקום נוח לישיבה 



קפה הנרייטה רחוב ארלוזורוב 186, פינת רחוב סולד טלפון: 03-6911715


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות